گسترش دايره لغات انگليسي

كامپيوتر و اينترنت

گسترش دايره لغات انگليسي

۱۶ بازديد

در زندگي روزمره، دانش لغات يكي از عوامل مهم براي موفقيت در بسياري از حوزه ها مانند تحصيلات، شغل و روابط اجتماعي است. گسترش دايره لغات انگليسي، به عنوان زبان جهاني، به شدت مورد نياز است. در اين مقاله به بررسي بهترين روش هاي گسترش دايره لغات انگليسي پرداخته خواهد شد.

خواندن كتاب

خواندن كتاب يكي از بهترين روش هاي گسترش دايره لغات انگليسي است. با خواندن كتاب هاي مختلف، مطالب جديد و لغات جديد را به دست مي آوريد. براي شروع، بهتر است با كتاب هاي ساده و مناسب براي سطح خود شروع كنيد و سپس به تدريج به كتاب هاي پيشرفته تر برويد. 

استفاده از فلش كارت

فلش كارت ها يكي از روش هاي موثر براي يادگيري لغات جديد است. شما مي توانيد لغات جديد را روي فلش كارت بنويسيد و هر روز آن ها را مرور كنيد. اين روش به شما كمك مي كند تا لغات جديد را به خاطر بسپاريد و در طول زمان به دايره لغات خود اضافه كنيد.

استفاده از نرم افزار هاي آموزشي

امروزه، نرم افزار هاي آموزشي بسياري براي گسترش دايره لغات انگليسي وجود دارد. اين نرم افزار ها شامل بازي ها، تمرينات و تست هاي مختلف هستند كه به شما كمك مي كنند تا لغات جديد را به ياد بسپاريد و درك بهتري از زبان انگليسي پيدا كنيد.

تمرين صحبت كردن با بومي زبان ها

تمرين صحبت كردن با بومي زبان ها يكي از بهترين روش هاي گسترش دايره لغات انگليسي است. با صحبت كردن با بومي زبان ها، شما مي توانيد لغات جديد را در محيط واقعي به كار ببريد و نحوه استفاده از آن ها را بهتر ياد بگيريد.

تماشاي فيلم و سريال

تماشاي فيلم و سريال يكي از روش هاي موثر براي گسترش دايره لغات انگليسي است. با تماشاي فيلم و سريال، شما با لغات جديد و روش استفاده از آن ها آشنا مي شويد. همچنين، با تماشاي فيلم ها و سريال ها، شما مي توانيد با لهجه هاي مختلف زبان انگليسي آشنا شويد.

ماه هاي ميلادي در انگليسي

نتيجه گيري

گسترش دايره لغات انگليسي، به عنوان يك عامل مهم در موفقيت در بسياري از حوزه ها، بسيار مورد نياز است. در اين مقاله، بهترين روش هاي گسترش دايره لغات انگليسي شامل خواندن كتاب، استفاده از فلش كارت، استفاده از نرم افزار هاي آموزشي، تمرين صحبت كردن با بومي زبان ها و تماشاي فيلم و سريال بررسي شدند. با استفاده از اين روش ها، شما مي توانيد به دايره لغات خود اضافه كنيد و درك بهتري از زبان انگليسي پيدا كنيد.

آشنایی با ماه های میلادی به انگلیسی با ترجمه فارسی

یکی از دغدغه‌های افراد، یادگیری ماه های سال به انگلیسی با تلفظ درست است، البته که بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا ترتیب آن را نیز به خوبی به ذهن بسپارند. البته این موضوع کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد، فقط کافی است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا هم ترتیب آن‌ها را به خوبی یاد بگیرید و هم دلیل نامگذاری هر ماه را بدانید. ماه میلادی

ماه های میلادی نیز مانند ماه های شمسی یا ایرانی 12 گانه هستند، با این تفاوت که هیچ هماهنگی معنایی و زمانی با هم ندارند. از نظر پرکاربرد بودن هم اصلا نمی‌توان آن را به یادگیری کامل زبان انگلیسی ربط داد؛ چرا که یادگیری آن به تنهایی نیز پرکاربرد است و اگر بخواهید در آینده یادگیری زبان انگلیسی را در برنامه خود داشته باشید، باید یادگیری ماه‌های میلادی را از همین حالا شروع کنید.

ماه های میلادی به انگلیسی و فارسی در یک نگاه

ترتیب ماه میلادی به انگلیسی ماه میلادی به فارسی
1 January ژانویه

 صفر تا صد زبان انگلیسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.